Condiții generale retur produse vândute HeadIT
Daca ati cumparat facil, la HeadIT returnati facil! Condiții generale pentru retur produse vândute de catre magazinul de electronice HeadIT. Produsele pe care le returnati trebuie să fie în aceeași stare.
Condițiile generale de retur ale produselor vândute de catre HeadIT sunt conforme legislatiei in vigoare. Condiții generale retur produse vândute HeadIT este aplicabila doar cumparatorilor persoane fizice. ( Detalii in OUG Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative)
Astfel, cumparatorul are dreptul să notifice in scris vanzatorului retragea dintr-un contract la distanta fara a preciza motivele, in termen de 14 zile. Acest serviciu expira in termen de 14 zile de la:
– Ziua in care ati intrat in posesia fizica a ultimului produs comandat sau a ultimei piese comandate. In cazul in care ati comandat mai multe produse care au fost livrate separat;
– Ziua in care ati intrat in posesia fizica a ultimului produs sau a ultimei piese comandate. In cazul in care comanda consta in mai multe produse livrate din mai multe loturi, pe rand;
Produsul va fi returnat in aceeasi stare in care a fost livrat. In ambalajul original complet si cu toate etichetele intacte, cu toate accesoriile, consumabilele si produsele cadou aferente, impreuna cu o copie dupa factura si Certificatul de garantie in original. Verificati ca produsul sa nu fe protejat de parole setate de catre dumneavoastra si sa nu nu contina nicio data cu caracter personal.
Condiții generale de retur pentru produsele vândute de catre magazinul HeadIT daca produsul comandat a fost livrat si intre timp v-ati razgandit:
Ati comandat un produs, dar nu il mai doriti? Luati legatura cu unul dintre consultantii nostri pentru a stabili detaliile. Puteti primi banii pe produs inapoi sau puteti comanda alt produs de aceeasi suma. In acest caz va vom returna in cont intreaga suma platita. Costul de retur este de 30 lei si este suportat de catre client. In cazul in care produsul ajuns la noi nu se mai afla in starea intiala (ambalaj deteriorat, produsul are urme de folosire) si nu este vandabil ca produs nou, se mai poate retine o taxa pentru readucerea la starea initiala a produsului.
Condiții generale de retur pentru produsele vândute de catre magazinul HeadIT daca in comanda a fost livrat alt produs decat cel comandat:
In cazul in care ati comandat un produs si a fost trimis catre dumneavoastra un alt produs, vom retrimite produsul corect. Dumneavoastra urmand sa returnati curierului primul produs primit. Costurile de transport in acest caz vor fi suportate de noi in totalitate. Va rugam sa va asigurati ca produsul primit gresit este ambalat corespunzator in momentul in care il predati curierului.
Condiții generale de retur pentru produsele vândute de catre magazinul HeadIT daca ati plasat comanda pentru produsul gresit:
Daca ati plasat o comanda pentru un produs si constatati ca nu este compatibil cu device-ul dumneavoastra, va putem ajuta! Luati legatura cu un consultant si va vom ajuta sa identificati piesa de care aveti nevoie. O sa primiti alt produs in schimb sau va vom returna banii intr-un cont bancar. In acest caz dumneavoastra trebuie sa suportati costurile de transport tur-retur. In cazul in care produsul ajuns la noi nu se mai afla in starea intiala (ambalaj deteriorat, produsul are urme de folosire) si nu este vandabil ca produs nou, se mai poate retine o taxa pentru readucerea la starea initiala a produsului.
Condiții generale de retur pentru produsele vândute de catre magazinul HeadIT daca produsul a ajuns deteriorat:
In cazul in care un produs a ajuns deteriorat (inclusiv ambalajul in care este livrat) va rugam sa mentionati curierului care efectueaza livrarea sa intocmeasca un proces verbal de deteriorare colet. Contacti Head IT. Vom face o cerere de ridicare si va rugam sa trimiteti coletul primit impreuna cu procesul verbal de deteriorare intocmit de curier sau o poza cu el.
In acest caz vom suporta toate costurile tur retur, urmand ca firma de curierat sa ne returneze costul deteriorarii produsului livrat.
Condiții generale pentru returul produselor vândute de HeadIT: Produsele pe care le returnati trebuie să fie în aceeași stare.
Condiții generale de retur pentru produsele vândute de catre magazinul HeadIT pe care va rugam sa le respectati:
- În cazul în care produsele au un sigiliu, acesta nu are voie să fie desfăcut – produsul trebuie returnat sigilat.
- Produsul trebuie sa fie in ambalajul original.
- Daca produsul sau ambalajul acestuia prezinata urme de deteriorare de orice natura ne rezervam dreptul diminua suma returnata cu contravaloarea prejudiciului adus produsului. Taxa pentru refurbished
- SC HEADITCOMP SRL va va restitui contravalorea produsului in cel mult 14 zile de la acceptarea returului, intr-un cont bancar.
- Returnarea produselor se face prin Fan Courier, Urgent Cargus, sau GLS. Poti contacta curierii la urmatoarele numere de telefon:
- Fan Courier: 021.9336
- Urgent Cargus: 021.9330
- GLS: +40 269 501900
• Returnarea produselor NU SE FACE PRIN POSTA ROMANA! COLETELE EXPEDIATE PRIN POSTA ROMANA NU VOR FI RIDICATE!
• Daca nu doriti sa trimiteti produsele prin curier le puteti returna in timpul programului de lucru la sediul nostru. Banii se vor primi dupa caz pe loc ( pentru produsele achitate cash la sediu ) sau intr-un cont bancar pentru produsele achitate la livrarea coletului.
• Pentru returnarea banilor, este necesar sa trimiteti un email pe adresa headitcomp@gmail.com care sa contina CONTUL BANCAR si TITULARUL CONTULUI in care se vor restitui banii!
Condiții generale pentru retur produse vândute de catre magazinul HeadIT
Nu acceptam retururi in urmatoarele cazuri:
– Termenul de 14 zile legale a expirat conform explicatiilor anterioare;
– Diferitele subansamble, ca de exemplu: ecran, capac baterie, tastatura. Daca nu mai sunt in starea in care au fost livrate sau prezinta urmatoarele defecte : lipici / adezivi / polimeri pe suprafetele de contact, urme de folosinta, folie de protectie dezlipita. Practic aceste subansamble trebuie sa poata fi revandute ulterior de catre vanzator.
– Oricare dintre produsele returnate, din orice motiv nu trebuie sa prezinte urme de uzura, de folosinta, zgarieturi, si orice alt defect de natura tehnica si vizuala. Acestea ar putea duce la imposibilitatea de a mai fi vandute, chiar daca s-ar retine taxa de refurbished.
Adresa pentru retur:
Sc HEADITCOMP SRL ( Head IT ), str. Serg. Alexandru Cutieru nr. 25a, parter, ap. 446, Sector 6, București.
Pentru a revenii la site, selectati direct: pagina principala, contact, magazin, despre noi, reparatii