Termene si conditii de garantie
Termene si conditii de garantie pentru reparatii
- Nu oferim garantie produselor care prezinta defecte fizice , celor utilizate in conditii neadecvate sau celor care au avut contact cu lichide.
- Asiguram o garantie de 3 luni pentru piesa inlocuita, cat si pentru manopera efectuate.
- Efectuam manopera daca veniti cu piesele achizitionate de catre dvs, dar oferim garantie la montaj decat daca sunt originale si sigilate.
- Pentru a beneficia de garantie este obligatorie prezentarea bonului fiscal si respectarea manulului de utilizare.
- Licentele Microsoft pe care le comercializam nu sunt reutilizabile si nici nu pot fi mutate pe alte dispozitive.
- Nu ne asumam responsabilitatea pentru datele personale stocate in dispozitive si nici pentru accesoriile parasite in service (cartele sim, carduri de memorie, genti, etc).
- Garantia ecranului nu este valabila in cazul in care corpul dispozitivului este deformat sau prezinta urme de lovituri, indiferent daca acestea au survenit inainte sau dupa interventie. Aceastea se pierde si in cazul contactelor cu lichide.
- Garantia se aplica doar pentru defectiunile reclamate de client si remediate de catre noi, nu ne asumam raspunderea pentru nicio alta defectiune decat cea reclamata la preluarea dispozitivului in service.
- Componentele si accesoriile nu pot fi returnate in cazul in care clientul nu le mai doreste si mai ales daca au fost folosite. In cazul in care acestea nu functioneaza corespunzator, se repara pe garantie.
- Clientul are obligatia de a ridica produsul in termen de 15 zile de la data care a fost stabilita ca va fi produsul gata reparat in fisa de intrare sau de la data la care a fost notificat. In cazul in care produsul nu este ridicat, in pentru perioada ce depaseste 15 zile se va aplica o taxa de depozitare in valoare de 5 lei/zi. In situatia in care produsul nu a fost ridicat in termen de 180 de zile acesta se prezuma abandonat, dreptul de propietate al clientului asupra produsului fiind considerat strins. Incepand cu a 181-a zi, conform clauzei anterioare, intra de drept in proprietatea HEADITCOMP.
Termene si conditii de garantie produse folosite
ATENTIE! PRODUSELE NU BENEFICIAZA DE RETUR, PENTRU CA POT FI TESTATE/PROBATE/VIZUALIZATE LA FATA LOCULUI.
Head It Service Center acordã garantie pentru toate produsele folosite conform OUG 140/2021, Legii Nr. 296/2004 si OG 21/1992 republicată. Head It Service Center comercializează produse utilizate, astfel încât acestea pot avea defecte minore (uzura normală) sau urme de reparații dar produsele comercializate respectã conformitatea tuturor condițiilor comerciale, prezentând parametri de calitate şi performanțe normale la care consumatorul se poate aştepta in mod rezonabil, date fiind natura produsului (“folosit”) şi caracteristicile acestuìa.
Prezentul certificat de garanție atestă faptul că produsul este funcțional în integralitatea lui și că nu își schimbă atributele și caracteristicile funcționale în cazul utilizării corespunzătoare a acestuìa.
Condiții generale de acordare a garanției:
1. Garanția se oferă pentru deficiențe/defecțiunì neimputabile consumatorului și care fac inutilizabil produsul.
2. Durata medie de utilizare a produsului nou este de 2 ani, perioadă în cadrul căreia produsul trebuie să își păstreze atributele și caracteristicile funcționale, dacă au fost respectate condițiile de transport, manipulare, depozitare
și exploatare.
3. Garanția de conformitate pentru produsele comercializate utilizate se oferă pentru defecte de material sau compoziție, pentru deficiențe neimputabile consumatorului, părțile stabilind de comun acord ca durata
garanției de conformitate să fie de 1 an (12 luni) de la data livrării produsului înscrisă pe bonul fiscal, conform art. 9 alin. 5 din OUG 140/2021.
4. În vederea exercitării drepturilor conferite prin Certificatul de Garanție, consumatorul este obligat să păstreze certificatul de garanție și bonul fiscal și să le prezinte în original atunci când face orice solicitare de reparație.
5. Modalitatea prin care se asigură garanțìa consumatorului: În cazul în care consumatorul constată că produsul prezintă defecte tehnice care îl fac impropriu pentru utilizare, acesta trebuie să respecte următorii pași: să prezinte obiectul cu toate accesoriile sale, bonul fiscal și certificatul de garanție la punctul de lucru de unde a fost achiziționat produsul. In momentul în care produsul ajunge în posesia echipei tehnice (service), se va constata deficiența semnalată si va înștiința consumatorul dacă defectul produsului respectiv intră sau nu sub politica de garanție. Pierderea certificatului de garanție sau a bonului fiscal de achiziție duce la pierderea garanției oferite.
6. Cumpărătorului i se garantează că în cazul defectării produsului, în condiții normale de utilizare, neimputabile acestuia, pe durata perioadei de garanție calculate de la data achizitionării, va beneficia în mod gratuit de:
A. Dacă defectele reclamate constituie obiectul garanției iar vânzătorul are posibilitatea de a repara produsul – acesta se va repara și se va returna functional
B. Dacă produsul nu poate fi reparat in 15 zile lucratoare – cumpărătorul poate alege înlocuirea produsului cu altul, echivalent / similar (de aceeași valoare), inferior (cu restituirea diferenței de bani) sau superior (cu plata diferenței de bani), în funcție de stocul existent.
C. Dacă deficiențele reclamate constituie obiectul garanției însă vânzătorul nu are posibilitatea de a repara sau înlocui produsul, consumatorul returnează vânzătorului bunurile, pe cheltuiala acestuia din urmă iar vânzătorul îi rambursează consumatorului preţul plătit pentru bunuri la primirea bunurilor, folosind aceleaşi modalităţi de plată ca şi cele folosite de consumator pentru tranzacţia iniţială, cu excepţia cazului în care consumatorul a fost de acord cu o altă modalitate de plată şi cu condiţia de a nu cădea în sarcina consumatorului plata de comisioane în urma rambursării.
D. Dacă deficiențele reclamate nu fac obiectul garanției – se constatã faptul că produsul s-a defectat din motive ce țin de o utilizare necorespunzătoare, imputabilă cumpărătorului, garanția nu se mai aplică, produsul nu va fi reparat și se va restitui acestuia în starea de la momentul predării către vânzător.
7. Perioada de garanție se va prelungi cu perioada de nefuncționare a produsului cuprinsă între data aducerii la cunoştința vânzătorului a neconformității produsului şi data returnării cãtre cumpărător a produsului în stare normală de funcționare. În cazul în care neconformitatea este remediată prin înlocuirea produsului, pentru bunurile care înlocuiesc bunurile neconforme perioada de garanție începe să curgă de la data înlocuirii.
8. Răspunderea vânzătorului este asumată în conformitate cu dispozițiile art. 9 din OUG 140/2021. Prin semnarea prezentului certificat de garanție, consumatorul şi vânzătorul au convenit în mod expres reducerea termenului prevăzut la art. 9 din OUG 140/2021 la un an de zile de la data livrării produsului.
9. Încetarea contractului se face in condițłile art. 14 din OUG 140/2021.
10. Pentru acordarea garanției este necesară respectarea INSTRUCȚIUNILOR GENERALE DE UTILIZARE / INTREȚINERE precizate mai jos:
a. După dezambalarea echipamentelor electronice sau electrice este necesar ca acestea să nu fie puse în funcțiune cel putin două ore pentru a se ajunge la temperatura mediului ambiant. Este interzisă intervenția mecanică sau plastică asupra obiectelor / echipamentelor. Se recomandă protejarea produsului de apă sau alte lichide, de praf deoarece se pot defecta componentele. Pentru obiectele electronice sau mecanice se recomandă o manipulare atentă, pentru a se evita șocurile, umezeala, sursele de caldură și substanțele/mediile corozive. Schimbarea acumulatorilor se va face doar la un service autorizat. Pentru ingrijirea și curățarea obiectelor se recomandă folosirea unui material textil moale și curat, fără a fi utilizate substante chimice, petrochimice sau solventi.
b. Nerespectarea instructiunilor de utilizare/întreținere duce automat la pierderea garanției.
11. Garanția pentru obiectele achiziționate nu se acordă în următoarele situații:
a. Nerespectării condițiilor de transport, instalare, păstrare, întreținere, punere în funcțiune sau exploatare.
b. Nerespectării cerințelor menționate la punctul 11 – INSTRUCȚIUNI GENERALE DE UTILIZARE/ÎNTREȚINERE – din prezentul certificat de garanție.
c. Expunerii produsului / obiectului la contactul cu medii distructive care uzează prematur produsul, precum: praf, umezeală, fum, impurități, abur, solvenți, înălbitori, produse petroliere, adezivi, acizi, săruri, produse cosmetice, produse de curățare etc.
d. Deficiențelor estetice datorate manipulării neglijente sau necorespunzătoare (zgârieturi, rupturi, spărturi, lovituri, abraziuni, impregnări, pori, fisuri, corodări, decolorări, deformări, desprinderi etc.).
e. Defectelor provocate de factori externi: fluctuații ale tensiunii de alimentare, descărcări electrice atmosferice, câmpuri magnetice și electromagnetice puternice, variații mari de temperatură și tensiune.
f. Instalării incorecte a bateriilor, menținerii bateriilor consumate în înteriorul produsului, scurgerii lichidului din baterii în/și pe obiect/produs, pătrunderii unor corpuri sau substanțe străine în interiorul
obiectului.
g. Executării unor lucrări de reparare/modificare/deschidere a produselor/obiectelor achiziționate, dacă acestea sunt realizate personal de către cumpărător sau prin intermediul altor persoane fizice sau juridice și nu de specialiștii vânzătorului.
h. Defectelor cauzate de update-urile software (actualizări, modificări etc) indiferent că sunt autorizate sau nu.
i. Uzurii normale a obiectului /produsului ca urmare a folosirii acestuia (mătuirea și îngălbenirea ecranului, efectul de burn-in, mătuirea spațiului aferent tastelor, erodarii butoanelor, cauciucurilor sau marginilor telefonului, locurilor de cuplaj etc.).
j. Neconcordanței dintre seria / IMEI înscrisă pe produs și cea înscrisă pe certificatul de garanție.
k. Problemelor cu privire la recepționarea și transmiterea semnalului audio-video, conexiunii la internet, sunete, ecou , interferențe etc.
l. Lipsei documentelor de garanție, ori dacă acestea au fost deteriorate/modificate sau sunt ilizibile.
m. Neaducerii la cunoștința vânzătorului a deficiențelor/lipsurilor de conformitate ale produselor achizitionate în termenul de garanție.
Head It Service Center nu își asumă răspunderea pentru bateria/acumulatorul unui produs/obiect second hand. Garanția nu se acordă pentru autonomia (durata de viață) a bateriei/acumulatorului produsului. Uzura normal a bateriei / acumulatorului nu reprezintă un motiv de garanție pentru care să se poată solicita înlocuirea produsului/obiectului/acumulatorului.
Vânzătorul nu răspunde pentru viciile aparente care puteau fi observat de către cumpărător sau care ar fi trebuit sa fie observate de către acesta și nici pentru lipsa de conformitate care nu este rezultatul unei culpe personale.
Head It Service Center nu garantează că aplicațiile produsului vor fi conforme cu necesitățile tehnice ale cumpărătorului, că vor fi compatibile cu orice hardware sau software produs de terți, că vor funcționa neîntrerupt fără
erori ori cu eventuale defecte de soft remediabile. Head It Service Center nu își asumă responsabilitatea pentru proveniența produsului. Drepturile consumatorului sunt cele prevăzute de OUG 140/2021, Legii Nr. 296/2004 si
OG 21/1992. La momentul achiziției consumatorul a verificat integritatea și aspectul produsului, a luat la cunoștință de condițiile de garanție, a verificat corectitudinea datelor înscrise în certificatul de garanție, iar produsul este în
perfectă stare funcționare.
Prin semnarea prezentului certificat de garanție cumpărătorul atestă faptul că a luat cunoștință de întregul conținut al acestui document și că a convenit cu vânzătorul toate termenele stipulate în cuprinsul acestuia.